joi, 19 aprilie 2012

Lume gri




Nu ai ştiut să lupţi cu ploile murdare,
Iar picăturile sunt neaşteptat de grele.
Te dizolvă, lovesc crunt, fără-ncetare.
Nu mai poţi să te fereşti acum de ele.

Eşti orb. Nu vezi că stropii în tine sapă
Un gol unde nimeni nu poate să te-audă.
Eşti mut. Nu ţipi, şi ploaia te îngroapă.
Nu o mai poţi simţi; acum ea doar te udă.

20 de comentarii:

  1. ce pot spune, frumoasa poezia, si imi place ca ai pastrat trasaturile curentului clasic, tine-o tot asa. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Poezia e foarte frumoasa, exact ce simt in momentul de fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asemenea senzaţii-mi sunt şi mie caracteristice în vreme ploioasă, pe care o ador...
    Foarte frumos reliefate!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Cam asta e ceea ce face ploaia din noi... :)

      Ștergere
  4. Trebuie sa te invinovatesc pentru starea deplorabila in care sunt acum: o tragica melancolie ce-apasa pe fiecare particica din mine.
    O nefericita incantare, aceste triste versuri! Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult si... imi pare rau, nu asta a fost intentia mea. :)

      Ștergere
  5. Cat de intens trait totul....ma uimesti...e o alta faţa a ceea ce poti construii....imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Se potriveşte cu sezonul ploios de acum!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos , imi plac versurile , bravo!

    RăspundețiȘtergere
  8. unii au darul sa scrie in proza, iar altii in versuri. se pare ca tu ai acest dar. bucura-te de el !

    RăspundețiȘtergere
  9. Una felice giornata per Te....ciao

    RăspundețiȘtergere
  10. super ,ploaia ca un dusman...

    RăspundețiȘtergere
  11. :X:X:X:X;X:X:X:X

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere