miercuri, 18 iulie 2012

Dear Anonymous,

Voi incepe prin a scrie de ce ti-am sters comentariul. Chiar "inutile, slabe si proaste" fiind, nu putem accepta un limbaj de primata nedezvoltata pe blogurile noastre.
Avand in vedere faptul ca "nimanui, dar absolut nimanui nu ii pasa de persoana noastra cu adevarat", efortul tau de a ne critica blogurile si vietile personale(mie si cititorilor mei, intr-un mod cat se poate de mizerabil) in 1000 de caractere mi se pare cel putin bizar.
Faptul ca nu iti place "porcaria asta de blog umpluta cu chestii care se vor a fi poezii" nu ma deranjeaza, mai ales datorita faptului ca geniul tau ma eclipseaza intr-adevar...
As putea spune si eu despre binevoitori ca tine ca "e ca si cum nu ati exista", insa daca tu ai avut placerea de a ma citi si de a iti exprima opinia pe deasupra, ai devenit destul de important incat sa iti dedic o intreaga postare si sa imi pierd timpul cenzurandu-te.

 “When it comes down to it, I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them.” 
― Marilyn Monroe

23 de comentarii:

  1. Ai un premiu aici http://romanceofpages.blogspot.ro/2012/07/premiu-si-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar c-ai facut bine!Cata nesimtire,frate!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut si eu parte de un anonim candva,,,
    enervant, mediocru, ipocrit..
    te apreciez ptr citatul de mm.
    :X

    RăspundețiȘtergere
  4. anonimii nici macar nu au curaj sa dea cu subsemnatul dar isi permit sa critice. cred ca fiecare blogger a avut parte de cate unul...
    stii ce?
    eu le-am multumit celor de pe la mine, pentru ca ei nu fac decat sa ma ambitioneze mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, te asteapta o leapsa pe blogul meu :) Sper sa-ti placa si sa o publici si la tine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Da e adevarat. Este total adevarat. Am jignit`o. Si nu doar pe ea, ci si pe voi restul. V`am jignit pe toate. Am spus ca sunteti inutile, slabe si proaste. Si ca nu contati. Si ca nimanui nu ii pasa de voi. Si ca sunteti nule. Asta am facut. Eram nervos si am scris ce am simtit atunci, ca sa ma razbun.
    Eram nervos pentru ca acum ceva vreme, am dat din greseala peste blogul asta. Si mi`a placut pentru ca nu e ca celelalte bloguri. E asa simplu si.. cald. Iar timp de cateva zile intram pe el sa citesc, iar pe masura ce citeam, simteam nevoia sa vorbesc cu ea. Asa ca intr`o zi i`am spus asta, i`am spus ca vreau sa vorbim pe messenger, si am salvat link`ul blogului ei intr`un mail. Mi`a raspuns ca nu prea foloseste messenger, dar in schimb mi`a aratat link`urile de la tumblr si twitter, care nu mi`au fost de nici un folos.
    Asa ca in final, n`am mai vorbit pe nici un messenger, pentru ca "nu prea" il foloseste. Si mi`am pierdut si atunci rabdarea si am jignit`o. I`am zis ca e prea proasta si de atunci nu i`am mai scris.
    Nu am mai vrut sa intru pe blogul asta si am vrut sa sterg si email`ul pe care il aveam cu link`ul blogului ei. Dar nu am putut, ziceam tot timpul ca il sterg mai incolo... si cred ca au trecut vreo 2 luni si tot nu l`am sters. N`am putut.
    Pana acum cateva zile cand m`am enervat si am vrut sa ma razbun pe ea pentru ca nu vorbise cu mine. De aia am scris tot ce am scris.
    Acum ati aflat si voi ceva la care nu v`ati fi gandit vreodata, si anume ca un tip a jignit`o doar pentru ca i`a placut blogul ei prea mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu stiu ce sa spun... roxana_c11 Atat.
      M-ai facut curioasa.

      Ștergere
    2. Eu cred ca reactia mea este una cat se poate de normala. Nu pot sa te plac doar pentru ca ai scris ca simteai nevoia sa vorbesti cu mine... Iar tu nu poti aprecia daca am placut sau nu pe cineva avand in vedere ca nu ma cunosti.
      Moralitatea m-a lovit tot din cauza ta, pentru ca atunci cand citesti cel mai lung comentariu pe care ti l-a lasat cineva vreodata si nu poti gasi in el altceva decat insulte, uiti de suflete rascolite.
      Dar ti-am last ID-ul de messenger pentru ca mi se pare oricum o situatie... sa-i spun diferita.

      Ștergere
    3. Nu ma refeream la tine, ci la asta cu locul imaginar. Ea a zis ca e un motiv nesemnificativ, nu tu.

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mereu se gaseste cate un asemenea destept sa se ia de cititori si de noi, cei care scriem. Totusi, cat de copil sa fii ca sa jignesti oameni avand un motiv atat de nesemnificativ?

    Draga mea Joanne...ai grija cu asemenea..fiinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motiv nesemnificativ? Ce stii tu.. tu nu ai placut pe nimeni niciodata.
      Si chiar daca ai place pe cineva, nu ai recunoaste, pentru ca esti prea goala ca sa poti face asta.
      Scrii de nebuni si de suflete rascolite, dar cand se ajunge la asa ceva, te loveste moralitatea si reactionezi ca oricare altcineva.
      Unde au disparut nebunii tai acum ?

      Ștergere
    2. Iti multumesc. Da, am grija dar nu pot spune ca nu sunt curioasa sa-l cunosc pe anonimul care a starnit atatea discutii. ;))

      Ștergere
  9. Te invit la o leapsa. Daca doresti o gasesti pe blog la mine. Iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ai primit o mica atentie aici
    http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/07/detalii.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Eh ignora, avem dreptu sa ne selectam cititorii asa ca nu ne trebuie oameni ca ei:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru că îți iubesc blogul și felul în care scrii, ai un premiu și o leapșă la mine pe blog, dacă dorești să le preiei :) http://profund-antianalfabet.blogspot.ro/2012/08/leapsa-nr8-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Clar ! Eleganta cu care ai spus-o face totul!:x

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine spus! Ai fost foarte diplomată, mi-a plăcut!
    Am întâmpinat şi eu asemenea "obstacole".
    Toate felicitărle mele pt blog!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere